Nescio ik wil het niet eens weten. Ik gok heel veel 🫣. Het enige voordeel van het afgelopen jaar is dat dit nu een stuk minder is dan voorheen.
Even grof geschat. Een dagje weg is zo 100 a 200 euro. Even uiteten idem. Nu ben ik ook niet het type dat zelf drinken en broodjes meeneemt. De lol van een dagje weg vind ik oa een terrasje hier en een restaurantje daar (ik ben dus ook gewoon een verwende pieperd 😬).
Wintersport is denk ik rond de 4000 a 5000 euro. Zomervakantie afhankelijk van waar. Afgelopen jaar 3 weken Tsjechië was echt goedkoop (tussen de 2000 a 2500 euro). Frankrijk zijn wij zeker minimaal 4000 euro kwijt. Daarnaast nog een weekendje en een weekje weg a 1000 a 2000 met alles erop en eraan.
Nu zijn wij wel heel erg van het uiteten en lunchen tijdens vakanties en dat loopt snel op. 3 weken een plek huren in de vakantie is niet zo duur, maar het is meer wat we allemaal doen tijdens een vakantie.
Mijn conclusie is ook dat alles veel kost. Ik merk bijv dat uiteten ook steeds duurder wordt, nu de oudste uit de kindermenu’s is. Hoe groter de kinderen, hoe duurder alles wordt, zoals entree.