iMoeder Vulpen Dit inderdaad. Zorg er voor dat iedereen achtergrond demping aan heeft en dan gewoon microfoons aan. Anders is jezelf unmuten toch weer een drempel om iets te zeggen.
Rosemary Bedankt voor jullie tips! Ik heb de focusgroepen uiteindelijk gehouden met microfoons aan. Dat ging inderdaad prima! Nu sta ik voor de taak om alles te verwerken, een hele klus.
Rosemary Bloem Jazeker! Ik moet alles transcriberen en coderen. Mochten die termen je iets zeggen, voor mij is het allemaal nieuw. Maar nu al heel veel werk geloof ik!
Puzzelstukje Rosemary Ooh succes! Ik ben in december afgestudeerd en die termen bezorgen mij alweer kriebels.
Puzzelstukje Bloem Ja dat zal lang blijven hangen… hoewel ik op de pabo een assessment moest doen en ik dat veel leuker vond dan een scriptie schrijven. Maar brrr voor mij nooit meer!
iMoeder Puzzelstukje Hahaha same. Ik heb ook nog trauma’s van het transcriberen van interviews voor m’n scriptie 🤣 En dat is echt heel lang geleden
Rosemary iMoeder Ik voel hier ook een trauma ontstaan. Jemig, wat veel werk! Het schiet maar niet op!