k merk dat k deze zelf lastig vindt, de school is echt leuk, goed gevoel bij, maar staat in Ter Apel dochter zou hier langs dat grote centrum moeten fietsen (maar Google geeft per fiets die route niet aan, waarom niet???) andere weg is 4 km langer...
Verschillende mensen gesproken, ene zegt, k zou t nooit doen, ander zegt waarom niet!
En ik wil geen vooroordelen hebben, maar t is wel mijn kind, is het onverstandig om haar daar 5 of 6 jaar elke dag langs te laten fietsen.... Echt lastig (was de school maar stom geweest, dan had k em makkelijk af kunnen strepen)