iMoeder we zijn in conctact met school, maar ik zie het niet van de een op de andere dag oplossen.
Ik heb nu medicijnen, maar eigenlijk geen hulp. Ik ga 1 keer in de 6 weken 20 minuten naar de POH, maar dat schiet echt niet op. Ik moet doorgestuurd worden, daar gaan we het volgende keer over hebben. Maar de wachttijden zijn helaas lang. Dus dat gaat nog wel even duren denk ik. Iedereen in mijn omgeving denkt dat t wel oke gaat, maar ze weten niet hoe het in mijn hoofd zit. Is moeilijk uit te leggen. Ook een dikke knuffel voor jou! Lees dat jij er ook nog niet helemaal bent...
Verder zal ik het topic niet vervuilen. Zien jullie kids op tegen de doorstroomtoets?