Toch6 zijn jullie ook tevreden over die school?
Liekje81 oh dat is echt leuk, mag ik je aanspreken als ik je zie op een van de scholen of wil je dat niet? De scholen in Alphen zijn inderdaad nu op inschrijving, dat is anders dan voorheen. Daar zijn wel erg veel scholen! Hebben jullie zelf al een voorkeur? Handig hoor om in groep 7 al te kijken, dat hadden wij ook gedaan.
Trees helemaal mee eens. Je snapt dat ook niet dan, daar wil je dan toch ook niet heen? Liever wat verder fietsen idd.
Marshmallow Goed om vast te gaan kijken. Wij hebben de jongste 3 jaar geleden ook meegenomen. Toen waren er eindelijk weer open avonden, ivm corona dus we dachten, hup gewoon mee. En vorig jaar zijn we ook gegaan. Handig zo'n scholenarena.
Femkes nou, hier geen gymnasium kinderen hoor🙂 Knap je kids. Niemand in onze hele familiestamboom heeft ook gymnasium gedaan, dus dat speelt bij ons niet. Wel fijn dat ze dan allebei op hun plek zitten. Ik denk ook echt dat de school bij het kind moet aansluiten en dat is niet altijd voor elk kind in het gezin het geval.
Trees mijn oudste zit op gepersonaliseerd onderwijs, hoe bedoel je wat jij ziet en wat het aantrekt? Daar ben ik wel benieuwd naar. Hier heb je eigenlijk geen keus. Of je gaat naar de school die minder goed bekent staat en heeft 1300 of 1500 leerlingen of je kiest een kleinere school en dat heeft GO onderwijs.