Vulpen Elsie89 Ja hรจ. Jammer dat het de kinderen maar 5 minuten boeit ๐ Dus die zijn nu de tuin in gegooid. Ze hebben wel geholpen met scones maken ๐
Elsie89 Vulpen Waarom neemt de koning een lapje mee? Is dat een hangmat? Voor als ie moe is? Commentaar van zoon op de sleep
Vulpen Elsie89 Jongste: Wie zijn die mensen die beelden nadoen? Ze bedoelde het koor ๐ค Mensen die stil staan, het staat ver van haar af.
LilyMilie ik vraag me af waarom ze die troon in het midden niet hebben gerenoveerd? Het ziet er niet uit...
Elsie89 LilyMilie traditie die is al 700jr oud dus die laten ze dan zo. Denk ook niet dat het erg zou opknappen van schuren en beitsen daar zal het denk niet meer tegen kunnen. Maar ziet er idd wat armoedig uit
LilyMilie Honkeytonk Camilla keek naar de kroning zovan: dat had mijn plek moeten zijn. xD Met haar eigen kroon was ze wel erg blij ja, haha Elsie89 Al dat soort dingen worden gewoon gerenoveerd en netjes gehouden dacht ik. Nja, het zal.. haha
Honkeytonk Camilla.is.wel mega happy met haar kroon. Charles zit er bij of hij het maar gedoe vind allemaal
Elsie89 LilyMilie haha hij ziet er wel beter uit dan een half jaar geleden dus ze zullen er vast iets aan gedaan hebben. (Was in november in londen)
Toch6 Zonnebloem ik had wel even medelijden met hem. Elisabeth vond de kroon al zwaar en dat was toen een jonge meid. En nu moet zo'n ouwe man hem zo lang op waarbij je amper kan bewegen
Liekje81 Heb de echte kroning even kunnen zien gelukkig. Zijn weekend weg, dus druk bezig, haha. Vond Camilla's jurk wel mooi. Ik vind het hele traditie-idee wel mooi hoor. Maar wel een lange zit.