• Algemeen
  • Stappen op en rond de feestdagen

• [verwijderd]

Ik meld mij.

Gister met de vriendengroep gegeten en ik rolde om 06.15 m’n bed in vanochtend. Tweede kerstdag gaan we weer stappen.

Moet wel zeggen dat dit plaatje aardig overeenkomt met hoe ik mij momenteel voel. De hele dag koken viel ook zwaar vandaag haha.

• [verwijderd]

Hopsatee Nou die kids waren nog wel oke, de hele dag koken vond mijn katermaag een stuk minder leukπŸ˜‚ Maar net even een uurtje geslapen en gaat weer een stuk beter nu haha.

De laatste keer dat ik op stap ben geweest met kerst kan ik me niet eens herinneren.
    Sowieso de laatste keer dat ik echt op stap ben geweest.

Ik word een oude muts πŸ™Š

• muppet hebben hierop gereageerd.
      • [verwijderd]

'Vroeger' stond ik met oud en nieuw mijn tanden gelijktijdig met mijn ouders te poetsen. Een soort wisseling van de wacht zeg maar. Zij net op, ik net thuis.

Tegenwoordig is oud & nieuw eigenlijk niet veel anders dan elke andere avond. Het helpt ook niet mee dat ik de laatste 21 jaar oud en nieuw heb gevierd in een vuurwerkvrije omgeving...

Betsy Precies dit! Kan slecht tegen slaapgebrek en uitslapen is er tegenwoordig niet meer bij.

Ik ga echt nooit meer stappen dus met de feestdagen al helemaal niet. Laatste keer stappen is ook alweer een paar jaar terug denk ik.
      Ik ga wel 4 januari met een vriendin uit eten en daarna nog borrelen. Moet de dag erna om 6 uur beginnen dus hoop dat we ons een beetje in kunnen houden.

• [verwijderd]

Tantetil wij slapen momenteel bij m’n ouders, dus die hebben de kinderen gewoon opgevangen sochtends. Ze slapen wel uit, tot 09.00 ongeveer meestal.

En als we gewoon thuis zijn maken we het meestal max 03.00/04.00. Dan om 09.00 eruit met de kinderen en slapen tussen de middag als zij ook slapen πŸ˜‰

• [verwijderd]

Ik ben al ruim 3 jaar niet meer wezen stappen πŸ˜‚