Onze oudste is op en af ziek. Gisteren kwam hij lijkbleek uit school en wist ik alweer hoe laat het was, ik snapte niet dat de juf het niet had gezien. (Andere juf belt wel altijd) Hij heeft de rest van de middag op de bank geslapen en vanochtend had hij een temperatuur van 38.2. Ik heb hem nu weer(🙄) thuis omdat elke keer als ik hem wel naar school stuur ik na 1,5 uur 2 uur gebeld word dat hij ziek is plus dat deze juf het gewoon niet ziet ondanks dat ik het aangeef van te voren.
Mijn man vind dat hij wel naar school had gekund omdat er ondanks de koorts niet zo veel aan de hand lijkt te zijn en hij al veel gemist heeft.( 3 weken geleden begon het ziek zijn en is hij 1,5 week thuis geweest vanwege aanhoudende diarree) Ik snap mijn man helemaal, maar ik ben al zo’n 3 keer gebeld door school omdat ik het zelfde dacht als mijn man en eigenlijk begin ik mij een beetje te schamen dat ik hem steeds niet lekker naar school stuur. (Ik vind het bij N lastig inschatten omdat hij school ook niet leuk vind, zou hij schoolziek kunnen zijn? Of is dat een rare gedachten?)
Moet ik eens de huisarts contacten of is dat overdreven? Ik weet het even echt niet meer en ik vind dat mijn man voor de volle 100% gelijk heeft, N mist -gevoelsmatig- veel school hierdoor en was het wel nodig om hem vandaag thuis te houden? Ik heb echt geen idee. 😓 Ik word er in ieder geval onzeker door.
Hij is trouwens ook heel blij dat hij nu thuis mag blijven. 😩