Mijn 2-jarige heeft deze bultjes op haar voet. Op de buitenkant van haar knie van haar andere been en op haar rug. Wat zou dit kunnen zijn.

Die op haar voet zitten er al een tijdje. Als we er aandacht aan geven, geeft ze aan dat ze pijn doen. Maar ze kan er wel gewoon kleding en schoenen over hebben en zegt dan niks.

Die op haar rug en knie zijn ons gisteren en nu net opgevallen. Het zijn harde bultjes.

Morgen willen we voor de zekerheid even overleggen met de huisarts. Maar misschien herkent iemand het hier in de tussentijd

Zou ik daar de huisarts voor moeten bellen? Of is het gewoon uitzitten?

Soturi kan je geen fotos sturen? Ik zou even zeker willen weten. Evt vergelijken met fotos op internet?

Aan waterwratjes kan je niks doen. Die gaan vanzelf weer weg. Kan tot 2 jaar duren. We hebben een hoop geprobeerd 2 jaar lang.

En als ze open gaan, goed afplakken en handen wassen, want ze zijn mega besmettelijk en laten lelijke littekens na.

(Mijn oudste had zn op zn buik , van 1,5-3,5 maar de littekens zijn nog 2,5 jaar laten nog altijd heel goed zichtbaar).

Soturi ik zou zeker wel gewoon gaan. Misschien zijn het waterwratjes , maar misschien ook niet.
      Ik heb geen ervaring met waterwratjes hoor trouwens.

De bultjes ik haar voet zien er rustig uit, maar die op haar rug zijn een beetje rood en zien er vervelend uit. Dus ik zou hoe dan ook wel gewoon even laten checken.

Jullie hebben een goed punt. Ik heb even onderzocht of ik foto's kon sturen (ja dus), dus dat heb ik gedaan. Morgen maar even bellen dan om te horen wat ze denken. Tenzij er echt op de foto's gereageerd wordt dat er niks mee hoeft.

Honkeytonk mijn dochters hadden ze in hun gezicht (echt DE plek voor die ondingen 🤔 ) en die hebben we laten weghalen door de dermatoloog. De middelste moest ervoor naar de oogarts, er zat een bijna op haar ooglid.
      Ze zijn niet meer teruggekomen gelukkig.

Nescio ohh wat fijn! En gelukkig dat het gewerkt heeft. Hier deed dermatoloog dat niet met waterwratjes op de buik, te groot risico dat er meerdere voor terug kwamen. Dermatoloog heeft wel een gewone wrat op een vervelende plek op zn voet weggehaald met laseren. (auw!)

Ik bel nu sowieso de huisarts morgen. Ze werd net huilend wakker en gaf aan dat ze pijn had daar waar die op haar rug zitten. We denken dat het jeukt, want ze was enorm aan het krabben en haar hele rug was rood daardoor. Ik heb er bepanthen op gesmeerd en ze heeft een flesje gekregen ter afleiding. Ze lijkt nu weer te slapen gelukkig.

• June hebben hierop gereageerd.

Soturi mijn dochter had ze ook. Huisarts deed er niks mee. Gaat vanzelf weer over.
          Wij hebben er propoliscreme op gesmeerd.
          Van Erica via de DA drogist.
          Ze drogen dan snel in en ze jeuken dan niet meer.
          Het vocht is besmettelijk.