Hopsatee Trees doe dat. Nieuw Zeeland zijn mijn man en ik geweest in 2011. Rondreis. Was zo mooi. Gepensioneerd ga ik terug 🤣
Marloes80 Manque oh,Petra, daar ben ik geweest en is prachtig. Ik zou graag naar Japan gaan en nog een keer naar Zuid-Afrika. Zuid-Afrika wilde ik heel graag naar toe met het hele gezin. Man durft niet te vliegen, wellicht in de toekomst met de jongens
Lovely83 Ik heb nog best veel plekken die ik hoop te mogen bezoeken. Vorige zomer zijn we in Luxor geweest, dit was zo ontzettend bijzonder! Ik zou heel graag met mijn vader een Nijl cruise willen maken tot aan Aswan.
Lovely83 Huggybird oh wat gaaf! Waarschijnlijk gaan we de mei vakantie naar Caïro voor een paar dagen als tussenstop ik hoop stiekem dat we tijd hebben om dan naar Gizeh te gaan en dat het nieuwe museum dan ook al geopend is.
Huggybird Lovely83 het was echt heel gaaf! De cruse duurde een week en was flink aanpoten omdat we elke dag heel vroeg op moesten om op excursie te gaan en voor het echt te heet werd weer terug te zijn. Daarna hebben we nog een week in een resort gezeten om bij te komen 😂 Wij kenden elkaar nog maar een half jaar en waren stront verliefd…. In het resort hebben we de badkamer per ongeluk laten overstromen 🙈🫣
Lovely83 [verwijderd] 😍 super gaaf! Ben je toevallig in Sudan nog ergens geweest? Daar heb je Meroë, zijn wij een paar jaar geleden geweest toen we op familie bezoek waren. Vind ik ook erg indrukwekkend. Ik vergeet nooit meer dat de gids toen aan de buitenkant vd jeep stond terwijl we keihard door de woestijn reden en met de chauffeur aan het praten was als of het maar heel normaal is. 🤣 Ook zijn we in het donker verdwaald geweest in de woestijn en kwamen we uiteindelijk bij een dorpje aan de Nijl waar we vers gevangen vis hebben gegeten. Ik hou van dit soort reizen. 😍