Vulpen Jeetje wat flauw... Maar ja, je kan er weinig tegen doen, als ze niet willen... Lijkt mij ook per definitie onverwacht, maar goed, dat wordt een oeverloze discussie die waarschijnlijk toch niet te winnen is.
Ik zou de epilepsieconsulent zeker benaderen! Wie weet wat ze kan betekenen... En voel je niet bezwaard, het is toch haar werk..?
Wij hebben vanmiddag een gesprek op school met M. zijn nieuwe juffen, de IB’er en iemand van de LWOE. Zij gaat een soort spoedcursus 'epilepsie en wat te doen als...' geven. Hopelijk geeft dat voldoende handvatten en rust aan de juffen en kan M. daarna gewoon starten (21 maart als het goed is). Ik ben hoopvol; de juffen die hij krijgt ken ik een beetje en zijn erg rustig en nuchter, maar durf ook niet té optimistisch te zijn. Ik heb toch de angst dat er plotseling juist paniek ontstaat en we alsnog gedoe krijgen. Maar goed, we wachten maar af.
Misschien afspreken dat jullie een tijdje op school werken (als dat kan) en na een tijdje opnieuw evalueren, als de jongste bijvoorbeeld nog langer aanvalsvrij is? Straks zit je er haar hele BSO-carriere aan vast...
Ik snap wel dat je er klaar mee bent. Ben je vooral klaar met school om hoe het gegaan is/gaat rondom de jongste of speelt er meer?