iMoeder Voor mij is dat een beetje hetzelfde als zeggen, ik heb een hekel aan na-gerechten
Mijn ervaring met tiktok was een geval van.. Als je 80 keer tegen hetzelfde restaurant zegt dat je een chocolade dessert wil en géén koffie, en ze geven je nog steeds alleen maar koffie, dan houdt het gewoon op.
Ik heb het een halfjaar geprobeerd en het werkte echt niet voor mij. Ik snap dat het een kwestie is van het algoritme trainen, maar ik kreeg echt letterlijk NIKS interessants in mijn startpagina. Alleen maar dezelfde soort influencers tegen hun 2 jarige "kijk eens hoeveel likes je hebt op je vorige video?" of van die afschuwelijke sketches.
Als ik een half uur op tiktok zat, was ik een half uur bezig met klikken 'niks voor mij'. Maar ik kon ook niks liken en hem trainen in wat ik wél leuk vond, want dat kreeg ik gewoon niet voorgeschoteld..
En als ik zocht op specifieke onderwerpen die ik leuk vond, tja dan kies je er willekeurig een paar uit de 100.000 opties in de hoop via hun aan meer interessante accounts te komen, en dan kreeg ik 700 spambots in mijn meldingen. je vind astrologie leuk, wil je een reading?????
Knettergek werd ik ervan!
Uiteindelijk heb ik het dus maar opgegeven, omdat er veel te veel tijd ging zitten in het trainen van het algoritme en ik er eigenlijk niks uithaalde wat ik het de moeite waard vond.
Ik dat het leuker is als je hem uiteindelijk goed getraind hebt naar je interesses, maar ik vond er bij tiktok in verhouding met andere soorten social media veel meer ruis tussen zitten en het moeilijker om kwaliteit te vinden.