Rosemary nee uitspoelen in koud water en dan wassen gaat prima!
Wat vraag jij je af? π
NEE NEE NEE!! Ik heb het nog niet gewassen, dus dan schijn je het nog te kunnen redden!
[verwijderd]
Rosemary het is mij nooit gelukt..
Het schijnt wel weer afhankelijk te zijn van welke soort bellenblaas, maar daar weet ik het fijne niet van.
Rosemary heel goed uitspoelen in koud water!
Zijn er meer mensen die op hun telefoon een vage weergave krijgen van zp?
Ja het certificaat is verlopen denk ik. Heb ik ook wel eens gehad met mijn websites. Dan is het niet direct onveilig maar logischerwijs moet het wel opgelost worden want die melding wordt dan gegeven . Dus daar moet je dan op wachten.
Vulpen haha ik ben persoon op de afdeling die het heel erg irritant vind als mensen er te laat achterkomen en dan ook nog verwachten dat het meteen wordt opgelost
Zeg niet dat jullie zo zijn hoor, maar het gebeurd wel. Ik maak ze aan/vraag ze aan die certificaten
Marshmallow Maar dat is ook terecht, want het is geen rocket science om erachter te komen tot wanneer ze lopen of zo...
We zijn weer terug van ons weekendje weg en ... Mag ik weer?
De kinderen begonnen direct weer in klaagmodus
Mijn middelste had zn vinger tussen de deur (in het midden van 2 schuifdeuren die de oudste vrij hard dicht deed) , zn pink, zn topje is nu helemaal dik en blauw en bloed onder zn nagel en bloedpuntjes bovenop. Maar het is echt alleen het topje , boven het bovenste gewrichtje.
Moet ik daar nog wat mee? Of gewoon even laten? Doen ze denk ik niks mee anders dan afwachten toch?
Honkeytonk Auw maar ik zou er niet mee naar de arts gaan. Inderdaad om wat je zegt. Je zou misschien even kunnen overleggen met de assistente of je misschien de pink even vastmaakt aan de ringvinger. Al lijkt mij als ie erg dik is nu geen pretje om dat zo naast elkaar te hebben. Sterkte!!
Honkeytonk zou dat gewoon afwachten hoor.
- Bijgewerkt
-weg-