• [verwijderd]

Rosemary het is mij nooit gelukt.. 😬
Het schijnt wel weer afhankelijk te zijn van welke soort bellenblaas, maar daar weet ik het fijne niet van.

Aurora Dat wilde ik ook al checken hier. Dat de verbinding niet privΓ© is en het certificaat is verlopen of zoiets.
Ik heb niet doorgeklikt nog. Weet niet of dat toch gewoon kan zonder risico.

Aurora

Ik kreeg een veiligheidsmelding, iets met hackers en wachtwoorden. Dus heb hem verder maar niet opgestart.

Aurora ja hier ook. ZP is altijd zo mega traag met updaten van dit soort dingen. Dat besteden ze uit of zo en dat komt dan op een lijstje van iemand die het allemaal geen reet uitmaakt want hij heeft een vast contract.

.. dat stel ik mij dan zo voor πŸ€“

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Ja het certificaat is verlopen denk ik. Heb ik ook wel eens gehad met mijn websites. Dan is het niet direct onveilig maar logischerwijs moet het wel opgelost worden want die melding wordt dan gegeven . Dus daar moet je dan op wachten. 🧐

LilyMilie Wij ontdekken dat op m'n werk ook altijd net te laatπŸ™ˆ Of wij wel op tijd maar dan heb je nog een andere afdeling en een leverancier nodig waardoor het toch weer spannend wordtπŸ˜…

Vulpen haha ik ben persoon op de afdeling die het heel erg irritant vind als mensen er te laat achterkomen en dan ook nog verwachten dat het meteen wordt opgelost πŸ€£πŸ™ˆ
      Zeg niet dat jullie zo zijn hoor, maar het gebeurd wel. Ik maak ze aan/vraag ze aan die certificaten 😬

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Marshmallow Maar dat is ook terecht, want het is geen rocket science om erachter te komen tot wanneer ze lopen of zo...

We zijn weer terug van ons weekendje weg en ... Mag ik weer?

De kinderen begonnen direct weer in klaagmodus πŸ™ˆ

Mijn middelste had zn vinger tussen de deur (in het midden van 2 schuifdeuren die de oudste vrij hard dicht deed) , zn pink, zn topje is nu helemaal dik en blauw en bloed onder zn nagel en bloedpuntjes bovenop. Maar het is echt alleen het topje , boven het bovenste gewrichtje.

Moet ik daar nog wat mee? Of gewoon even laten? Doen ze denk ik niks mee anders dan afwachten toch?

Honkeytonk Auw 😣 maar ik zou er niet mee naar de arts gaan. Inderdaad om wat je zegt. Je zou misschien even kunnen overleggen met de assistente of je misschien de pink even vastmaakt aan de ringvinger. Al lijkt mij als ie erg dik is nu geen pretje om dat zo naast elkaar te hebben. Sterkte!!

Meca

Liekje81

Jaa dankjewel! Heb gewoon gewacht en het lijkt ook wel mee te vallen, na een paar uur begon hij zn pink ook gewoon weer te gebruiken. Hij ziet vooral nu erg blauw πŸ™ˆ. Gelukkig maar dat het mee lijkt te vallen! Onze brokken piloot!

-weg-