iMoeder Blue [verwijderd] In de zwangerschap van mijn dochter lustte ik niks meer. Ik vond alles te zoet, te zout, te zwaar, te vettig. Mijn dochter lust ook hele weinig en heeft ook op alles commentaar. Dat is dus bij nader inzien mijn eigen schuld. đ¤Ŗ
Honkeytonk iMoeder @Blue @[verwijderd] Oh no.. bij zwangerschap van de jongste luste ik eigenlijk alleen maar frikandellen đŗ misschien moet ik.hem.gewoon nooit van het bestaan vertellen đ¤đ
Mamabeertje Blue Bij dochter snoepte ik heel veel. Zij is ook echt een zoetekauw. Bij zoon at ik gezonder, meer fruit, om het goede voorbeeld te geven. Hij vraagt veel sneller om fruit.
Manque Hebben anderen dat ook wel eens? Dat je een kop koffie staat in te schenken en denkt: "Goh, dit proces komt me wel heel erg bekend voor. Uit de zeer recente geschiedenis zelfs." - en dat je dan bij je plekje op de bank komt en dat daar al een kop dampende koffie staat?
Rietjesbeker Manque ja. En niet alleen met koffie, maar ook wel eens met iets anders, zoals iets dat je had gekocht want bijna op en dat had je de dag ervoor ook al gedaan (en als je echt een duf hoofd hebt, de dag daarvoor ook al)
[verwijderd] Manque Nee, nog nooit gehad! Ik denk juist regelmatig: "huh, ik had toch een kop thee?!" Maar dan is ie al weer leeg! đ
Hooyo-shimbir Manque nee... wat ik wel heb is dat ik het koffiezet apparaat hoor afsluiten (gaat het doorlopen met water) en een sprintje trek omdat er nog een ondertussen koude kop koffie onder staat đ
Marloes80 Deliana in de instellingen zijn er 3 opties: voor iedereen zichtbaar voor contacten zichtbaar voor niemand zichtbaar
Honkeytonk Deliana ohh ! Haha dacht dat je hem voor iedereen wilde verbergen đ. Voor 1 persoon kan denk ik niet? Ik zie al profiel foto's voor ik nummers toevoeg (waar door ik las ben geworden met nummers toevoegen đ)
Vulpen Maar Toch6, gaat het wel goed met je? Dat ik jou dit nog eens zou zien schrijven! (maar sterkte, kraamtijd met deze temperaturen lijkt me geen pretje!)