Blue
Da's wel interessant om over na te denken. Ik denk zelf dat het een beetje een zoetige smaak zal hebben omdat het ook wat zoet ruikt. Ik vind het trouwens altijd zo'n rare uitspraak als er gezegd wordt, ik wil mijn kind niet teveel aan zoetigheid laten wennen. Flesvoeding smaakt zoet, ik heb me laten vertellen dat borstvoeding ook zoet is. Het is de eerste smaak die ze leren kennen, misschien dus zelfs al in de buik. Dat borstvoeding zoet is omdat het een bekende smaak is vanuit de buik. Flesvoeding is eigenlijk nagemaakte borstvoeding dus ook zoet. Bittere smaken moeten vaak aangeleerd worden om lekker te vinden.
Zelf ben ik dol op zoetigheid, heb elke zwangerschap flink gesnoept. Alleen bij kleine meid op het laatst minder omdat ik suiker had, zij is ook degene die het meest lust. Oudste zal altijd zoet verkiezen boven een andere smaak. Van zoontje is het nog te vroeg om te zeggen, maar als de smaak voorkeur in de buik al bepaald wordt door het vruchtwater denk ik dat hij net zo'n zoetekauw wordt als mijn oudste.. en mij natuurlijk😅