Trees June het jasje is gemaakt van zo glad dun synthetisch stofje. Ik denk inderdaad dat het niks weegt zonder voering. Als het je wat lijkt, kan ik het morgen op de bus doen. Stuur dan maar even een pb.
Ysabella June Ik moet er stiekem wel om lachen dat je dochter al weken lang met een te zware jas zwemt en dat dat nu pas gecommuniceerd word. π€£ Ze zal volgende week wel denken dat ze geen jas aan heeft als ze het water in springt.
Rietjesbeker Waarom heb ik ineens dat nummer 'welles, welles, welles, verliefd geweest, ben jij weleens verliiiieeefd geheweeheeheest!' in mijn hoofd? Ik heb het bij mijn weten ook niet gehoord vandaag en ik had het ook niet heel erg gevonden als ik het nooit meer had gehoord. Laat staan op repeat in mijn hoofd π
Toch6 Waarom beginnen series gewoon leuk, ontspannen, beetje romantiek... en dan moet er spanning in, moord, drugs. Bluh. Ik wil gewoon verliefd, verloofd, gescheiden, getrouwd zonder lijken π
[verwijderd] Toch6 verliefd, verloofd, gescheiden, getrouwd Ook in die volgorde? π€π Ik kan wel wat tegen doden in series, maar gisteren is mijn favoriete personage in de serie die ik nu kijk vermoord en ik ben Γ©cht niet blij π Gelukkig is het zo'n serie waarin niemand ooit echt dood blijft en ze uiteindelijk een geheime tweeling blijken te hebben, dus fingers crossed...π
Toch6 [verwijderd] Ook in die volgorde? π€π Ja π en daarna mogen de kindjes komen π€ͺ [verwijderd] kan wel wat tegen doden in series, Als het een beetje normale dood is en niet neergeschoten ofzo π op de operatietafel mag wel π
Deliana Hopsatee daar was echt geen doorkomen aan π₯΄ Voor de zekerheid de 2e aflevering nog even doorgespoeld... saaaaaiiii
[verwijderd] Toch6 Als het een beetje normale dood is en niet neergeschoten ofzo π op de operatietafel mag wel Ik heb het precies andersom! Als ze zijn neergeschoten en in de volgende scΓ¨ne in een urn zitten, is er altijd nog een kans dat ze er op tijd bij waren om de kogel te verwijderen maar hun eigen dood in scΓ¨ne gezet hebben en nu in een middle of nowhere huisje ergens in Panama zitten, terwijl de stofzuigerzak is leeg gegooid in de urn.. Op de operatietafel is het te echt ofzo π
Hopsatee Toch6 Nee geen doden te bekennen. Super zoetsappig allemaal. Heel romantisch. Iets te wat mij betreft π Ik heb er liever wat doden in π
Ysabella Marshmallow niet?! Ik vind dat zoβn heerlijke serie even niet nadenken en doelloos kijken.
Hopsatee Marshmallow hahaha het is echt zo mega zoet dat het eng is. Heel Amerikaans, heel braaf π€£ Maar ik heb het de laatste tijd als achtergrond aan staan als ik andere dingen aan het doen ben. Mijn man vindt het vreselijk en vraagt wanneer mijn thriller fase weer terug is π€£
Marshmallow Deliana ja ik dus ook π . Vreselijk! Hopsatee oh nee zelfs daarvoor vind ik het te erg π€£ Ysabella ja zoals hierboven, voor dat doel kijk ik liever een comedy voor de zoveelste keer. Deze serie is me echt te braaf en zoet π€’
Hopsatee Deliana Haha seizoen 2 is nog saaier. Er gebeurd niks of wat er gebeurd is heel voorspelbaar. En ze zijn allemaal zo vergevingsgezind en aardigggg. Maar ik vind het wel grappig hersenloos wegkijken. En je hoeft niet op te letten.
Deliana [verwijderd] hahaha ik voorspel vaak bij series wat er gebeuren gaat... kijk die is echt niet dood, wedden dat die verstopt zit in het huis van die en die en op duikt op een feestje of zo? Kinderen boos omdat ik spoilers weg geef π€£
Toch6 [verwijderd] nee joh, vaak komen ze weer tot leven na de aflevering dan. Net ook, ene aflevering dood in het ziekenhuis, volgende aflevering kan hij weer bbq'en (nieuw seizoen)