Miek89 [verwijderd] lijkt mij toch niet dat je kaviaar bij aliexpress koopt đ¤ Die invoerrechten zullen niet weinig zijn đ
Marshmallow [verwijderd] haha thnx. Ik heb het gevoel dat omgevingsgeluiden wat minder hard binnenkomen bij mij. Heel vaag. het is ineens echt heel erg stil ofzo. Kan het niet zo goed uitleggen.
[verwijderd] Marshmallow ja dat herken ik inderdaad! Lumihiutale kan je hem helemaal loskoppelen? In dat geval de stang van een bezem er doorheen zodat hij er aan de andere kant weer uit wipt?
Lumihiutale Hoe krijg ik in hemelsnaam een dop uit mijn stofzuigerslang? Ik kan er net niet met mijn vingers of een rang bij en met een mes of een vork lukt het ook niet đ
Lumihiutale Ysabella Nee ik heb van die houten dingen met ijzeren haakje. Alle stokken die ik in huis heb zijn helaas te klein..
Rietjesbeker Zou een kat er veel last van hebben als hij een oog minder heeft? Ik vrees namelijk het ergste voor die van ons... đĨ
Ysabella Rietjesbeker nee hoor, onze kat was op een gegeven moment blind en die liep nog helemaal naar zolder en zelfs (ik liep dan mee) buiten. Sterkte, het is zo naar als het niet goed gaat met ÊÊn van je huisdieren.
Trees Rietjesbeker He jakkes. Wij hadden vroeger een kat zonder ogen in de buurt en dat beestje klom gewoon overal op en in. Wanneer moest je ook alweer naar de dierenarts?
Marshmallow Rietjesbeker oh nee wat zielig, maar denk dat katten nog prima kunnen leven met ÊÊn oog.