Trees Hoe kunnen mensen überhaupt iets met chocola of iets wat uit de frituur komt niet lekker vinden. Ik vind alles wat slecht voor je is te lekker 🤦♀️
[verwijderd] Trees ik vind de meeste gefrituurde dingen niet lekker. 😅 alles met chocola en suiker erin daarentegen… 🤤
Trees Marshmallow ik hou dus helemaal niet van ‘gewone’ bami. Totdat het uit de frituur komt en druipt van het vet 😬.
iMoeder Is dit de goeie plek voor de bekentenis dat ik nog nooit van mijn leven een bamischijf heb gegeten…?
Trees iMoeder hahaha 🤣 Ik zou zeggen probeer er eens eentje. De ene bamischijf is de andere niet. Sommigen zijn droog, maar zo lekkere pittige met een sausje erin 😋.
Vulpen iMoeder O ik ook niet hoor. Ik ben prima in staat om mijn mening te hebben over bamischijven zonder er eerst eentje te proberen 😉
iMoeder Trees Hopsatee Ik ben in z’n algemeen niet zo van patat, frikandellen en al het andere uit de frituur/ van de snackbar.
Vulpen Marshmallow Maar de ene bami is de andere niet! Ik dacht ook altijd dat ik geen bami lustte, maar wij maken het met sperziebonen of spruitjes en dan dus mie, en verder met taugé en standaard-groente (champignon/paprika/ui) en des-stukjes. Paar lepels pindakaas erbij, ketjap als je dat lust, en je hebt ineens gewoon lekkere bami! Vind ik dan 🙂
Femkes iMoeder Ze zitten soms stiekem verstopt in zo'n borrelgarnituur. Dan voel ik me altijd ontzettend genaaid en heb ik meteen geen trek meer. Ik ben ook tegen bounty trouwens. Ik houd al niet zo van kokos, maar bounty is ook nog soort nep-kokos
Trees Femkes Ze zitten soms stiekem verstopt in zo'n borrelgarnituur. Eerlijk is eerlijk, die zijn minder lekker (al gaan die er bij mij nog steeds prima in). Ik ben nu wel nieuwsgierig wie hier bekend is met de eierbal en zo ja wat vind je ervan? Bij mijn eerste aanraking dacht ik echt dat de Groningers gek waren geworden met hun gefrituurde eieren, maar inmiddels kan ik ze zeer waarderen (En dan vraag ik mij nog af hoe het toch kan dat ik een verhoogd cholesterol heb 🤦♀️)
[verwijderd] Trees ik lust ze wel maar ben er niet dol op (ik ben een geboren grunneger maar wel een slechte haha)
Hopsatee iMoeder Ik ook niet 🤣 Al vind ik op zijn tijd patat wel lekker. En ik ben ook niet van chocolade, koek of snoep of ijs of taart. Ik ben wel van de kaasjes, wijntjes, noten, olijven, toastjes, wrapjes en dat soort borrel dingen 🤣
Manque iMoeder Ik ook niet. De aanblik en het idee hebben me altijd zó tegen gestaan. Bounty's daarentegen... ❤️