Hopsatee Ik lust trouwens beiden maar ik vind het niet boeiend en eet het daarom nooit ๐คฃ Zonde om te eten als cheat ๐คฃ
Mamabeertje Hopsatee Het is niet mijn favoriet, maar ik lust ze wel. Voor mijn vader kocht ik vroeger altijd de pure versie. Bamischijf lust ik trouwens ook. Liever dan een nasischijf.
Tantetil Hopsatee Ik vind bounty wel lekker hoor. Ik koop ze zelf niet maar als we ze hebben, bv met sint Maarten, dan eet ik ze wel. Ik ga wel eerst voor de snickers, lions, mars en dan pas bounty.
Honkeytonk Hopsatee bounty nog nooit op, die mag ik niet, maar bamischijf vind ik een van de lekkerste snacks ๐๐
Trees Hopsatee zijn er dan mensen die bountys en bamischijven niet lekker vinden ๐ฑ Ik ben team bounty en bamischijven (wij noemen ze trouwens schamiwijven ๐คฃ)
[verwijderd] Hopsatee ik vind ze ook allebei smerig. Maar van H zijn het de favorieten dus we komen er wel vanaf ๐
Rietjesbeker Verkeerde topic gepost, maar nu op de juiste plek : ik hou best van een bamischijf op z'n tijd, maar iemand anders mag de bountys opeten ๐คช
Soturi Hopsatee En dat vraag ik me ook altijd af van de bami schijf in de bittergarnituur ๐คฃ Dat was bij een van mijn zwangerschappen (die van R of de MA voor R) echt mijn craving. ๐
Ysabella Mijn man wilt vaak een bamischijf bij zijn patat en ik verklaarde hem altijd voor gek โje eet toch geen bami bij je patat?!โ ik heb het jaren en jaren volgehouden. Tot vorig jaar, maar die krengen zijn dus echt lekker. ๐
Sneeuwvlok Bountyโs zijn lekker! Het liefst pure. Mars vind ik dan weer vies ๐คข Bamischijf zo af en toe. Zit vaak veel verschil in per merk en ik onthou nooit welke ik nou lekker vond.