Waarom mijn ouders zo'n buzz kill zijn.
Als alles goed gaat, vliegen mijn man en oudste eindejaarsperiode naar Istanbul om zijn familie te zien. Dat zal dan 2 jaar geleden zijn. Mijn moeder reageerde dat ze het maar riskant vond en dat je wel zeker moet zijn dat je terug kan komen.
1) Als reizen tegen die tijd weer verboden is, lijkt het me logisch dat ze niet vertrekken
2) Zo'n impact op de economie gaan ze niet weer toelaten in deze fase (lijkt mij en zegt de logica. Indien niet, zie punt 1)
3) Waarom ons het gevoel geven alsof we een enorm risico nemen? Mijn collega vliegt eindejaar naar New York, dat is dan een paar maanden nadat de VS uberhaupt weer toeristen hebben toegelaten. En ik ken zoveel voorbeelden van mensen die weer op reis gaan. En wij hebben onze plicht gedaan. Als het mag, mag het. Punt.
Ik kan er steeds moeilijker tegen dat ik gewoon nooit de bevestiging zal krijgen die ik nodig heb. Dus misschien moet ik daarvoor niet naar hen kijken. Mijn initiรซle vraag was of ze het leuk vonden dat ik in die periode bij hen zou komen met middelste en jongste. Nu heb ik daar al geen zin meer in..