Wat vraag jij je af? 🔒
- Bijgewerkt
June eigenlijk altijd iets met stoepkrijt. We tekenden hinkelbanen en dan moest ze naar het juiste antwoord hinkelen. Of een soort ‘twister’ tekenen met cijfers. Of we schreven overal de antwoorden en dan moest zij zsm de juiste antwoorden aantikken, waarbij ze zelf elke keer haar tijd wilde verbeteren. We hadden dan ook variaties met rennen, springen, kruipen of extra hindernissen op het parcours.
Overigens is ze inmiddels bijna alle tafels weer vergeten .
Uilenmama Over zedelijkheid… zag gisteren een meisje fietsen dus vlak voor mij afstapte met een strokenrokje dat echt maar net tot onder de billen kwam. Lengte van een hele korte short. Toen ze afstapte ging het echt maar net goed dat je haar billen niet zag en bij een beetje wind…
Noem mij maar preuts of ouderwets maar dit vind ik wel echt ver gaan. De ouders fietsen er bij. Als het mijn dochter was geweest had ze dat niet aan mogen doen. Korte rokjes zijn echt leuk. Maar het kan ook te kort zijn.
[verwijderd]
Bloem ik zag vorige week een moeder met een broekje zó kort dat ze rechtstreeks uit een rapvideo gestapt leek te zijn, je zag gewoon de helft van haar billen.. en maar bukken om haar kind in het autostoeltje te krijgen
H heeft ook vrij korte rokjes, maar draagt er altijd een fietsbroekje onder.
[verwijderd] Nou hier kon geen fietsbroekje onder zonder de pijpjes te zien. Een gewone onderbroek ging nog net.
[verwijderd]
Bloem dan komt het er hier ook niet in, maar dat wil ze zelf gelukkig ook niet..