Toch6 Andere assistente belde net, huisarts lukte het niet. Hb is niet meegenomen, of in ieder geval niet ingevoerd π Stijging van ferritine is goed. Gewoon doorgaan met de ijzertabletten nu, over 4 weken weer prikken en dan op consult komen voor uitslag en bespreken hoe verder
Rietjesbeker Toch6 hopelijk hebben de ijzertabletten over vier weken nog een goede stijging gegeven en voel je je dan een stuk fitter! En hopelijk komen ze nog achter de hb waarde, dat lijkt me toch vrij belangrijk...
Toch6 Rietjesbeker ja ik hoop dat de fout bij het labo ligt en dat het toch nog binnen komt bij de huisarts. En anders zien we het over 4 weken wel
Mamabeertje Wat zouden jullie doen? Jongste (3) heeft een behoorlijke steenpuist op zijn arm/rug. Gisteravond onder de douche is hij open gegaan en kwam er een deel viezigheid uit. Daarna heb ik er een pleister opgeplakt en vanmorgen ook weer een nieuwe op gedaan. Nu net keek ik weer, maar er zit nog steeds prut in en hij gilt enorm als ik er aan zit. Zou ik er nog mee naar de huisarts moeten(doen die er wat mee) of gewoon zo laten en elke keer een nieuwe pleister erop? Ik vraag me echt af hoe ze er toch aan komen. Alle drie hebben ze al wel van die dingen gehad. Zo naar.
Huggybird Mamabeertje ik zou het voorzichtig schoon spoelen en er niet te veel aankomen. Verbinden zodat het schoon blijft. Misschien morgen voor advies de huisarts bellen. Wat naar dat hij dat heeftβ¦. Lijkt mij pijnlijkβ¦
Nescio Hebben jullie ook gekke koosnamen voor de kinderen? Vooral voor de jongste heb ik wat uitgevonden (meestal niet bestaande woorden) en ik kreeg een verbaasde blik in de supermarkt π
Mamabeertje Nescio Oudste noem ik vaak Liet of Lietje. Heb me wel eens afgevraagd wat mensen denken als ze me dat horen roepen.
[verwijderd] Nescio H is Milie, die is nog wel logisch met haar naam. Maar I noemde ik een keer Baninly omdat die verslaafd is aan bananen en dat is blijven hangen π Soms maak ik er tragedeighs van trouwens, Meighla en Phinleigh. Dus vooral die laatste wordt nog wel eens Pinleej π
Trees Nescio mijn oudste noemen we vaak kakka. De jongste kon haar naam niet uitspreken en maakte er vroeger kakka van en dat is blijven hangen. De jongste noemen we vaak belletje. Soms ook wel lellebel, omdat het lijkt op belletje π«£. De honden hebben ook allerlei bijnamen. Pepper is vaak bruine beer of kleintje cola en bibi is vaak βde biebsterβ of Justin bieber.
Trees [verwijderd] wij ook en daarom was het vroeger ook zo grappig dat de jongste haar zo noemde π€£. Het arme kind wordt alleen nog steeds zo genoemd.
Rietjesbeker Nescio yup, de oudste is vaak smurf en de jongste Piddie. Die van jongste is qua naam misschien nog te plaatsen, maar hoe we aan die van oudste gekomen zijn weet ik eigenlijk niet meer π
Hopsatee Nescio voor de oudste niet dat is gewoon zijn naam of een verkleinwoordje ervan. De middelste noem ik miliemuis π En L Lee-Lee
Huggybird Nescio ik noem T wel eens snoet of snoetje. Maar dat mag alleen nog maar thuis, want stel je voor je bent in een winkel en ik noem haar snoet, en werkt iemand van school in die winkel !?!?!? π± ik snap dat welβ¦. π
Vulpen Bij oudste alleen afgeleides van haar naam. Jongste een verkleinvorm met nog Pannenkoek erachter π€π€£ En verder gewoon per situatie een andere naam. Pindakaasmonster, Mevrouwtje Trompet, dat soort dingen.
Nescio Leuke bijnamen allemaal! Hier is A pagadder (Vlaamse koosnaam) maar ik maak daar ook afgeleides van, pagadder 80, pagadderitis of gewoon ritis π dat hoorde die mevrouw me dus zeggen. E is Lineke of Lini, S. noemen we Fifi, Fieke of Fie.
1986Lynn Oudste; Pep, Pepper, Pijnie. Jongste; O, Ollie (maar hij verbetert altijd en zegt O L I V I E R heet ik, dus dat meestal) en om te plagen, omdat hij best wat langer haar heeft; Olivia