Zonnebloem Als jullie bewijs hebben dat hij heeft gezegd dat er een primer onder zit dan sta je sterk. Maar als er geen bewijs is; zwart op wit (advertentie/contract/sms/email) of via geluidsopname (telefoongesprek of iets) dan ben ik bang dat het zijn woord tegen die van jullie is.
Ik weet ook niet of de vraag 'is de verf goed aangebracht?' volstaat. Want wat betekent goed aangebracht? Jullie denken vanuit wat erop hoort te zitten, de verkoper dacht misschien vanuit wat erop zit. En ja, wat erop zit is goed aangebracht.
Ik zou zeggen, ja logisch dat er een primer onder moet. Maar ja.. wat wij logisch vinden maakt voor de wet niet altijd uit.
Hier is het bijvoorbeeld zo dat als je een technische keuring laat doen voor je huis, dat ze je houten balken alleen op houtworm controleren. Dan zeggen ze 'balken vrij van houtwormen' of zo. Maar dat betekent niet dat er geen termieten of weetikveel in zitten. Kom je er na de koop achter dat je beestjes in je hout hebt dan tja.. had je daar maar specifiek om moeten vragen (en zwart op wit moeten laten vastleggen) ๐คช