LilyMilie
Honkeytonk ja denk je?π’ De motor kostte meer dan 5000 euroβ¦. De verkoper vertelde dat hij het met een twee componenten verf had overgespoten, maar vanochtend had mijn man mijn moeder aan de telefoon en vertelde mijn man dat de verkoper vanochtend aan de telefoon had gezegd : dan spuiten we hem nu(!) met de twee componenten verf in.
Mijn alarmbellen gingen direct af, als hij dat eerder had gedaan had hij hoogstwaarschijnlijk gezegd dan spuiten we hem nu weer over met de twee componenten verf.
Mijn man heeft expliciet tijdens de aankoop gevraagd of de verf er goed op was aangebracht. Dat was een ja, de man van mijn moeder was erbij en beaamd dat dit is gezegd. Zonder primer blijft de verf gewoon niet zitten dat is algemeen bekend in de motor/auto wereld je gaat een voertuig niet overspuiten zonder primer. Ik heb geen idee of een primer verplicht is. Maar de verkoper moet wel eerlijk zijn toch?π
Bij deze motor ziet dat chroom er niet uit. Althans dat vind mijn man dus dat is nu ook geen optie en om dat allemaal eraf te halen kost ook wel weer 1000 euro want het motorblok is ook overgespoten.π€