LilyMilie uhm......... Ik denk dat water geven een goed idee is voor de levensenergie ofzo?
Andere tips van mij rondom planten:
- geen grote cactussen in de deuropening zetten, dat is niet handig als je er langs wil.
- ook niet op de trap denk ik
- planten houden van licht dus ik zou ze niet in de koelkast bewaren
- ze houden van water maar ze hoeven niet perse in de badkuip te staan. Andere plekken mogen ook.
Zoiets? 😆
Even waargebeurd verhaal over planten en ik:
De plant die het bij mij het langste vol heeft gehouden (meer dan 6 maanden! Ik was zó trots!) dronk thee. Want ik zit iedere zondag met mijn theepot op de bank, en ik had toen nog zo'n ijzeren zeefje dus al die kruiden bleven onderin liggen en dat vond ik niet lekker. Maar ik was lui, dus in plaats van helemaal naar de gootsteen te lopen om dat laatste slokje weg te gooien terwijl de theepot gewoon naast me stond, gooide ik het in de plant naast me. Plant was er dolgelukkig mee!
Inmiddels heb ik papieren zeefjes dus nu gaan al mijn planten weer gewoon dood zoals het hoort 🤣
Moraal van het verhaal: ik hoop dat iemand anders je beter kan helpen, want mijn advies zou zijn: weg gooien die hap en gewoon een plastic versie kopen.