Pimpelmeesje wij zijn destijds met blokletters begonnen en inderdaad spreek ze uit zoals je ze zegt, wij deden dat in het begin overigens niet dat kwam met de tijd vanzelf, hij kon toen ook heel makkelijk schakelen. (Op de school waar N zit leren ze los te schrijven)
Tip: als je buiten bent kan je ook op putdeksels letters vinden of op de nummerborden en het merk van de autoβs. Vaak las ik ook straatnamen voor of als we naar de winkel gingen de desbetreffende winkel.
Je hebt op YouTube ook een heel leuk programma over letters leren die ze vaak op scholen gebruiken, ik weet alleen niet of dat nog iets te moeilijk is.
Iedereen zei bij ons altijd dat wij met makkelijke woorden moesten beginnen. Ik, papa, mama maar zo werkte het voor N niet. Dus kijk vooral waar zijn interesses liggen. Hier waarden de eerste woorden die hij schreef bijvoorbeeld Boodschappen of onze namen Ipv papa en mama.
Kent hij het alfabet al wel? Ik schreef op een A3 papier altijd het hele alfabet zodat hij zelf de letters kon zoeken.