LilyMilie Ik heb daarom ook nog steeds geen vaste huisarts want ik heb hem/haar nooit nodig.
Dat zou ik ook willen. Kan ik gewoon wisselen en heeft niemand door dat ik onlangs nog ben geweest 😂.
Dat vind ik dus mega irritant, want als ik bel voor overleg dan sturen ze of een ambulance (is dus al 2x gebeurd) of ik moet direct langskomen en bellen ze direct het ziekenhuis voor overleg, omdat ze geen risico willen nemen. Het is natuurlijk super goed dat ze alles zo serieus nemen (want ze hebben gewoon iets goed te maken nadat ze mij urenlang hebben laten wachten met een cva 🤐), maar het wordt direct zo circus en dat vind ik helemaal niet prettig. Ik heb altijd al een enorme drempel gevoeld om de huisarts te bellen, maar inmiddels is deze reusachtig hoog geworden. En aan thuisarts heb je ook niks. Er staat bij elk kwaaltje wel ergens onderaan heeft u ooit een beroerte gehad, of slikt u bloedverdunners of heeft u iets met uw hart, bel dan direct. Ik weet dat het er niet voor niks staat, maar ik voel mij echt onwijs bezwaard.
Ik denk dat ik toch nog maar even ga wachten. Ik heb gewoon al een paar weken koorts, maar het wordt ook niet erger. Ik denk zelf dat het gewoon oververmoeid /overbelasting is. Verder ook geen andere klachten die duiden op een infectie. Het is gewoon weer zo vaag iets, waar je niks mee kan.