Vulpen Dat het een achterlijk feest is waar we niet aan meedoen.

Nou nou achterlijk meteen nog wel. ๐Ÿ˜ณ

Mijn kinderen houden van spoken en griezelen, maar ze zijn niet achterlijk hoor. Ik vind het leuk dat ze er van houden en moedig zeker aan lekker de spooktochten mee te doen.

Mn middelste deed gisteren zn eerste spookhuis en hij vond het geweldig!

Dat je er niet van houd is helemaal prima natuurlijk! Vooral niks aan doen dan.

• [verwijderd]

LilyMilie ja dat was inderdaad ook mijn idee.. we hebben net pompoenen uitgehold dus het is niet dat we niks doen ofzo.
    Maar het is nu meteen een.. met papa mochten we vorig jaar wel langs de deuren (georganiseerde tocht) en naar een spookhuis en nu willen ze ineens naar hun vader omdat het van mij niet mag. 4 maanden lang wilden ze niks met hem te maken hebben en hebben ze geen woord tegen hem gezegd, en nu ineens ben ik de bad guy ๐Ÿ˜’
    Dus ik wil er wel over nadenken, maar wel met duidelijke afspraken. We gaan gewoon geen 80jarigen lastig vallen omdat ze snoep willen.

Hier wordt het ook niet gevierd, jammer genoeg want de kinderen vinden het geweldig. Morgen mogen ze in een Halloween shirtje naar school en voor E haar spulletjes gekocht in Halloween stijl. Om het af te maken heb ik oorbellen met een spin gekocht voor mezelf ๐Ÿ˜†

[verwijderd] tieners ๐Ÿ™„ en sure, ze horen onnadenkend en egoรฏstisch te zijn en zo, blabla, maar tochโ€ฆ. ๐Ÿ˜’

Misschien is hun vader wel een okรฉ idee? Als er hier niets voor ze is, en daar misschien wel dan is dat wel leuk voor ze. Ook misschien wel goed voor die relatie een beetje te herstellen. 2 vliegen 1 klap. .. en 3e klap: jij avondje alleen, hehe ๐Ÿฅ‚

Hier wordt Halloween niet gevierd. Nog nooit iemand aan de deur gezien ook ๐Ÿค” Wel Sint Maarten en dan doen we wel mee. Aanbellen bij huizen met een kaarsje voor de deur!

Honkeytonk Mijn kinderen houden van spoken en griezelen, maar ze zijn niet achterlijk hoor.

Nee natuurlijk niet ๐Ÿ™‚ Ik vind gewoon alle feesten waarbij mensen langs de deuren gaan stom. En met griezelen heb ik ook niks, maar oudste wel hoor, die is fan van Paul van Loon ๐Ÿคฃ

• [verwijderd]

LilyMilie nee dat is echt even geen optie nu.. ๐Ÿ˜’
          Dat avondje alleen klinkt goed hoor, maar uiteindelijk komt dat er toch niet van terecht want dan zijn ze weer binnen een uur compleet overstuur thuis en kan ik weer gaan crisis-handelen. Levert mij meer stress op.
          Monsters horen heksen en zombies te zijn, geen stiefmoeders ๐Ÿ˜ถ

• [verwijderd]

June er is laatst nogal wat drama geweest over waar de buurtapp voor bedoeld was, en ik heb ook vrij duidelijk gemaakt dat ik aan de kant sta van degenen die er niet op zitten te wachten om 30 berichten te krijgen omdat iemand een babysokje heeft gevonden op de parkeerplaats, en de groep echt alleen voor calamiteiten is bedoeld. Denk niet dat het goed valt als mijn eerste bericht dan alsnog een niet-calamiteit is ๐Ÿคญ

Vulpen haha die had het mini spookhuis van gisteren dan geweldig gevonden. Dat hadden ze gebaseerd op Paul van Loon. (Waren achter buurkinderen die het geboeid hadden).

• [verwijderd]

LilyMilie dat klinkt als een heel goed plan! Maar kleine aanpassing: ik kom alleen en maak er een vakantie voor mezelf van. Kinderen weten hoe de airfryer werkt, ze zoeken het maar even uit ๐Ÿ™ˆ

Hier lopen we alleen georganiseerde dingen. Zoals gisteren, dan is het duidelijk dat de versierde huizen meedoen.
              Vandaag in ons eigen dorpje zijn er flyers bij iedereen in de brievenbus gestopt. Als ze aan mogen bellen, hang je die voor je raam.

Ik gaf ook niks om Halloween. Maar Dafne vindt het zo leuk. En nu vind ik het ook zo leuk! Volgend jaar gaan we ook meedoen. Gaan een kerkhof maken van de achtertuin (voor komt bijna nooit iemand, we wonen doodlopend) met skeletten en stroboscooplicht, mist enzo. Heb er nu al zin in. ๐Ÿคฃ

Bij ons is het nu Halloween lopen door de wijk. Dan zie je 3 volwassenen met 1 kind.. euh, wie blijft er dan thuis om snoep uit te delen vraag ik me dan af?

Vinted... als ik wat uit frankrijk ofzo wil, kan ik dan gewoon op "kopen" klikken of moet je persรฉ een conversatie hebben eerst?