Pimpelmeesje Softbasegaming wij hebben ze allemaal, en levetiracetam, gelukkig heb ik moleculaire levenswetenschappen gestudeerd đ
Softbasegaming Pimpelmeesje ja ik heb 'maar' MBO3 gehad đŦ Ik ben zo blij dat we op m'n werk of kunnen mailen of via medicatietoedien systeem kunnen bestellen đŦ
Mamabeertje Liekje81 Ik weet niet of dat hier zou werken. Je krijgt eerst een boodschap dat je na de piep je naam, geboortedatum, (telnr.?),de naam van het medicijn, de dosis en hoe vaak je het gebruikt in moet spreken. De eerste paar keer moest ik twee keer bellen om te onthouden wat ik allemaal in moest spreken đ
Miek89 Mamabeertje hier moet je na de piep je geboortedatum en het receptnummer doorgeven. Of nog makkelijker, via de app đ ik vind dat zo handig!
[verwijderd] Mamabeertje bij ons ook, en daarnaast nog het volledige adres! En ik bestel meestal meerdere dingen tegelijkertijd zodat ik maar een keer naar de apotheek hoef, dus ik ben rustig 5 minuten bezig met dat stomme bandje. đ
Zonnebloem Mamabeertje daarom bel ik altijd naar de assistente. Zoek het uit met dat bandje en alle info die je nog meer moet geven ik kan dat niet onthouden hoor. đĢ
Liekje81 Mamabeertje ja dat staat er hier ook op, maar daar houdt echt niet iedereen zich aan. En dat maakt me niet uit, ik kom er altijd wel uit wat ze bedoelen. Ook weleens: ik wil graag mn 5 medicijnen bestellen. Dan snap ik wel wat ze bedoelen.
Hopsatee Liekje81 ik hoopte al dat dat zo werkte want ik vergat wel eens de naam van het medicijn maar dacht dan: ze kunnen toch zien in het Systeem wat ik krijg toch đ¤Ŗ
Pimpelmeesje Softbasegaming het ging mij niet om t niveau hoor, maar mijn studie was 1 aaneenschakeling van moeilijke woorden đ hoewel zippase wel mee viel, en dat is dan 1 van de enige die ik onthouden heb haha. Als je mbo laboratoriumtechniek had gedaan had je t vast ook zo eruit gegooid đ
Cactusje Hier is het inspreken op het bandje, naam, geboortedatum, medicatie. Zelf gebruik ik de app al een tijdje, veel makkelijker, en puber is onlangs ook goedgekeurd voor de app. Zij kan nu zelf haar allergietabletten en de pil aanvragen.
Trees Cactusje hier sinds een jaar ook de app gelukkig! Ik word altijd enorm giechelig van het inspreken van zo bandje. Heb altijd het idee dat ik nog meer moet zeggen en bedenk dan halverwege een zin dat het toch niet nodig is. Gevolg een warrig verhaal. Ik vind voicemails inspreken ook vreselijk.
Honkeytonk Wij hebben ook een app, maar precies mijn zalf kan ik daar niet in aanvragen. Ik moet dus ook altijd inspreken. Ze zullen vast wel eens lachen om mijn gestuntel met de naam.
Vulpen iMoeder Ik mail alleen đ Heel soms bellen als het echt niet anders kan, bijvoorbeeld voor een afspraak bij de huisarts, en dan raak ik standaard in de war van het keuzemenu.
Nescio Kan je ergens online taarten bestellen in een thema voor kinderverjaardag? Onze vaste bakker is gestopt en het is een crime om een beetje leuke taarten te vinden đ
Liekje81 Nescio ik heb weleens besteld bij Sweet Vibes. https://www.sweetvibes-bakery.nl/shop/?gclid=Cj0KCQjwzqSWBhDPARIsAK38LY8cpbhYB0LrLcvoUq2wHwab6QXRJMnEuNeVV_CxOV2qx3OZFd0p_1YaAmcLEALw_wcB