Hopsatee Tot mijn laatste zwangerschap was ik altijd stipt tussen 27-29 dagen ongesteld. Nu sinds de bevalling maar ook sinds ik (minimaal 1x) Corona heb gehad Heb ik maar 1 cyclus van 28 dagen gehad. Daarnaast 2x 18 dagen, een 3x 31-37 dagen. Ik ben 37. Is dat normaal dat het ineens zo gaat wisselen?
iMoeder Hopsatee Ik hoor het wel heel vaak om heen dat vrouwen een wisselde cyclus hebben na Corona. Maar als het daarbij blijft zou ik even afwachten. Zeker omdat je ook wel zwanger geweest bent, dan kan het altijd even duren voor alles weer normaal werkt. En hoe ouder je word hoe langer dat toch duurt.
Aurora Hopsatee Wat @iMoeder inderdaad zegt. Corona en/of de vaccinaties daarvoor hebben effect op de cyclus.
Hopsatee iMoeder Ja wel hรจ? Omdat het tot nu toe altijd hop gelijk weer in ritme was en ik nooit wisselende cyclussen heb gehad valt het nu zo op. Maar ik denk ook dat het een combi is van Corona (toen is het begonnen) maar tegelijkertijd begon toen ook mijn eerste menstruatie weer na zwangerschap. Dit keer komt het me goed uit. Ik zou eigenlijk precies op concert at sea ongesteld zijn en nu waarschijnlijk niet ๐คฃ
Marshmallow iMoeder ik denk dat dit het bij mij ook is. Dus door vaccinatie en/of corona. Ik ben ook zeer benieuwd hoe lang mijn cyclus dit keer is ๐
Rietjesbeker Ik kan de kinderen vanavond prima rauwkost en knakworstjes geven als avondeten, toch? Misschien met wat kale pasta erbij ofzo. Ik heb echt geen zin om te koken, namelijk.
Rietjesbeker Honkeytonk ze krijgen knakworstjes,paprika, komkommer en fusilli met wat geraspte kaas erop. Daar redden ze het vast de nacht wel mee Oh, en edit, mijn kinderen zijn niet zulke broodeters
Femkes Rietjesbeker er zijn dagen dat mijn kinderen veel minder eten, dus ik zou het helemaal prima vinden en mijn kinderen zouden ook enthousiast zijn
Rietjesbeker Softbasegaming ach ja, ik vind dan soms dat ik echt moet snijden en in de keuken staan voor een maaltijd. Maar dit was natuurlijk prima zo
[verwijderd] Ben ik een slechte moeder als ik het boksen van de kinderen vanavond wil afzeggen omdat het nieuwe seizoen van The Umbrella Academy op Netflix staat? ๐
Manque [verwijderd] waaaaaaaaaaaat Omg ik keek hier zo naar uit. Toevallig net de eerste twee opnieuw gekeken ๐ค
[verwijderd] Manque wij waren aan het aftellen hoor! Dat was 3 maanden geleden al, hoeveel dagen nog?! I had vandaag zelfs speciaal hun Klaus shirt aan ๐ Mamabeertje mijn kind vreet hun eigen voet nog op als dat betekent dat we eerder kunnen beginnen met kijken, dus ik denk niet dat die dat echt een probleem vind ๐