Vulpen
Ik ben de vorige keer met de fiets gegaan, maar de trein is zeker een optie. Ik ben toen wel op het station geweest en dat was druk, maar ook omdat er 25.000 boeren kwamen demonstreren. Het is dus prima te doen om met de trein te gaan en daar te meeten.
Ik doe mee aan de support demonstratie, waarbij je dus niets doet wat niet mag. Je staat daar om je mening te laten horen en de mensen op de A12 te steunen. Zij zitten wel op de A12 en kunnen uiteindelijk dus gearresteerd worden.
Ik heb geen actietraining gedaan, maar ik denk wel dat het handig is. Ik wist bijvoorbeeld niet dat de politie pas over gaat op arresteren, nadat er 3x gevorderd is.
En ik sta daar niet om een enorme rebel te zijn en de grenzen op te zoeken. Ik sta daar om die mensen die dat wel doen te steunen en om mijn stem te laten horen.
De laatste keer ben ik naar huis gegaan toen de politie liet weten dat het slim zou zijn om kinderen en mensen die slecht ter been zijn, te laten vertrekken. Dat was uiteindelijk nog ruim 2 uur voor de politie echt mensen begon te verwijderen en de waterkanonnen ging gebruiken.
Ik ga in principe alleen, dus ik zou het leuk vinden om met jullie te meeten @Vulpen en @June en wie nog meer wil gaan.