Jute Via Vinted heb ik 2 truien gekocht (beide nieuw zonder kaartje) eentje van Tommy Hilfiger (een gebreide trui) beige en een lange hoodie van G-Star grijs. De Tommy trui is een M maar valt als XS en de G-Star hoodie is een S maar valt ook als XS. Ik pas ze niet, dochter wil ze niet. Wie kan ik blij maken met deze truien? Als je bij mij in de buurt woont kan je ze gratis komen ophalen en anders stuur ik ze tegen verzendkosten naar je op. Morgen kan ik foto’s maken van de truien.
Jute Denk dat die hoodie wel wat voor haar is, die gebreide trui is misschien wat te ouwelijk. Ik maak morgen een foto
Blue Ik ben wel benieuwd naar de gebreide trui! ☺️ Ik zoek nog een leuke trui, maar ben nog niet echt geslaagd
Huggybird Jute ik vind ze super leuk maar dochter zei ‘neeh hoeft niet’ dus ze kunnen naar iemand anders. 👍 bedankt ☺️
Jute Lumihiutale @Huggybird reageerde eerder ☺️. Vind je het oke als ik haar reactie nog even afwacht?
Jute Lumihiutale Voor jou :-) Weet niet waar je woont, als je in de buurt woont, kan je t oppikken. Mocht het helpen maandag en dinsdag ben ik in Utrecht op 5 min loopafstand van het station, anders stuur ik het op. Stuur me maar een PB