Manque het heeft nog een staart gekregen, het avontuur met sigaarman!
@Rietjesbeker @June @Trees
Toen we vlakbij station Den Bosch waren, kwam hij weer recht voor me staan op het balkon! Met zijn hele lijf naar me toe gericht, probeerde oogcontact te maken. Dus ik deed mijn best om er steeds langs te kijken enzo, werd er enorm nerveus van. Toen stond ik op om voor de deur te gaan staan. En toen begon te man ineens allemaal warrige dingen te roepen. "Alle mensen hebben ogen maar waar zijn de blauwe ik snap er niks meer van!" Terwijl hij zijn armen naar de hemel hief. Dat soort dingen. En toen dacht ik: "oooooooh hij is gewoon verward..."
Grappig genoeg gingen toen de andere mensen op het balkon heel nerveus doen. Een vrouw ging hysterisch op de knop voor het openen van de deur drukken terwijl de trein nog niet stilstond. Maar ik werd er kalm van, want ik weet dat verwarde mensen meestal niks kwaads in de zin hebben (in tegenstelling tot opgefokte mannen). Dus toen kon ik ook plaatsen waarom hij steeds lachend naar me toe kwam. Ik had natuurlijk als eerst oogcontact met hem gemaakt, met die sigaar op het perron.
Nou, hoe dan ook: ik ben weer gerust. En voel me niet meer beledigd en boos.