LilyMilie De overheid heeft in welke vorm dan ook en waar dan ook nog nooit voor vertrouwen of iets gezorgd. De overheid dankt het aan zichzelf, maar een ander overheid idem. Daar zie ik echt geen oplossing in.
en ja, als je je bemoeit door het vliegverkeer gewoon te verbieden, of indd city hoppers en privejets, ik zou het prima vinden he, maar dat maakt mensen net zo goed kwaad en anti overheid. De overheid kan het nooit echt goed doen en daardoor zit je altijd met haat en verdeeldheid.
En we zitten nu in een tijd, dat er zoveel verschillende informatie is. Wie heeft nu nog de waarheid? Wetenschap wordt weg gezet als geloof, dat was tot nu toe iets betrouwbaars.. en nu ?
Jij vind als de overheid gewoon alles verbied , komt het goed. Ik denk als de overheid alles verbied, wordt het alleen maar erger, snap je. Ik krijg het lastig uitgelegd.
We zitten gewoon in een rare wereld, op een rare tijd en rare plek. al het oud en vertrouwd is niet meer (een stabiele overheid die bepaald voor de burgers wat goed is.. wat is goed?! Voor iemand die vliegen naar London en vlees als basisrecht ziet, is dat niet goed als het verboden wordt).