Meca Marloes80 Hoe toepasselijk ❤️ 1 ding wat ik geleerd heb is om elke x als ik mensen zie waar ik van houd, dit te zeggen als ik wegga.
Puzzelstukje George michael met careless wisperer? Nou nooit van gehoord. En ik voel me nu enorm oud… ik duik weer onder mijn steen. 😂
Trees Puzzelstukje maar dat was een hit in 1984? Als je toen al 23 was, ben je nu in de 60. Klopt dat wel? 😂 Of is het later ook nog een hit geweest?
Marloes80 Meca om het compleet te maken, die van mijn man: I'll be missing you van Puff Daddy, Faith Evans & 112
Puzzelstukje Trees haha nee ik las op t moment dat je geboren werd. Haha heel handig dingen tegelijk dien 😂
Manque Puzzelstukje Dan zijn wij ongeveer even oud, want dat nummer stond op 1 toen ik geboren werd 🙂
Puzzelstukje Manque Ooh grappig wat is jouw geboortedatum? Als je die wil delen!? Trees Nou heel jong… valt tegen hoor haha Rilex, take it easy van Mika. Nou dat klinkt al beter! En ik hoop echt dat dit jaar ook zo gaat. 😅maar kan het me bijna niet voorstellen.