Toch6 nee heerlijk juist! Gewoon even je gedachten mee laten varen door iets, haast als een ontsnapping van de dagelijkse dingen.
Juist omdat er geen grenzen en beperkingen zijn maar alles kan is het leuk. Een tijdje terug was ik dus gecrasht op een onbewoond eiland, maar na een paar dagen was ik het al wel beu om in de jungle te leven. Nou, toen liep ik de hoek om, en in eens stond daar zomaar een vakantiepark wat gesloten was voor het seizoen. Superhandig, want er lag nog meer dan genoeg houdbaar eten in de supermarkt, ik had een duidelijke deadline dat de eigenaar weer terug zou komen dus er was geen drama over nooit meer naar huis kunnen enzo, en ik kon gewoon midden in de jungle gaan midgetgolfen.
In het echte leven kan dat niet, als je vliegtuig crasht op een onbewoond eiland heb je gewoon een probleem. Ik kan met een andere gedachtegang alles oplossen, dus op een bepaalde manier voelt ook gewoon veilig. En daar wordt ik rustig genoeg van dat ik in slaap val. Meestal dan, soms is het gewoon tรฉ interessant ๐คญ