En sporten? Bv elke avond even 7-10 km wandelen? Wij wandelen dagelijks 5-7 km met onze 5 jarige, na het avondeten. Ook omdat hij anders pas heel laat slaapt (en niet kan uitslapen). Zo ligt hij vaak al om 2030 te slapen en dan red hij het prima met om 6/630 opstaan.
Zoon valt laat in slaap
Honkeytonk dat kunnen we wel proberen ja!
Huismoeke of een luisterboek aan?
Noordeling daar heeft hij de rust niet voor
[verwijderd] nog een beetje hetzelfde. Gisteravond was het ook 22uur geweest voor hij sliep.
Stuk lopen maakt tot nu toe geen verschil.
Ik ben bang dat het gewoon bij hem hoort.
Iemand ervaring met verzwaringsdekens? Ik twijfel om dat nog te proberen maar ze zijn best prijzig
Huismoeke bij de action kan je ze online kopen voor -ik geloof- 30 euro.
Mn moeder had laatst via lidl shop een verzwaringsdeken gekocht, was ook prima kwaliteit zei ze.
Daarnaast mag je een internetaankoop bijna altijd binnen zoveel dagen terugsturen, daarom heb ik hem ook besteld een paar maanden terug, en zeker niet terug gestuurd.
C slaapt ook altijd moeizaam in, slaapverhaaltjes van de calm app helpen wel bij hem.
Ik heb een verzwaringsdeken van calmzy en ze hebben ook kinderdekens (minder zwaar dan een volwassen deken). Ik mocht de deken tien 30 dagen proberen en terugsturen als het niet beviel. Ik weet alleen niet of ze dat nog steeds doen.
Bedankt! Ik ga eens even kijken.
Het lijkt wel of hij alleen maar moe word als hij voldoende uitdaging heeft gehad. Hij loopt voor op zijn leeftijdsgenoten, mentaal, niet op het sociale vlak.
Van lichamelijke inspanning krijgt hij zijn hoofd niet tot rust.
[verwijderd] gaan we proberen!
En ik heb ook een verzwaringsdeken besteld. Ben benieuwd.
Hij kwam net alweer huilend naar beneden dat hij niet kan slapen. Hij krijgt dat hoofd gewoon niet tot rust