Snoeki Wow wat een verhaal das wel echt schrikken ja. Beterschap en hopelijk voel je snel weer de ouder. Doe maar rustig aan 🍀
iMoeder Jeetje wat een enorme klap moet je gemaakt hebben als je zo lang out geweest bent zeg! Heel veel beterschap en neem je tijd om er van bij te komen hoor! 🧡
1986Lynn Lief van jullie! Gelukkig is iedereen heel lief en behulpzaam, dus dat is fijn. Kinderen waren om en om nachtjes logeren, dus dat is ook een stuk rustiger. Gelukkig gaat het met de spierpijn al veel beter. Meeste pijn nog aan mijn elleboog en voet/teen. De blauwe plekken zijn inmiddels paars van kleur 🙈
LilyMilie 1986Lynn fijn dat het iets beter gaat. Gelukkig heb je lieve mensen om je heen 🙂 Beterschap!
Koekie83 Och jeetje wat een schrik! Gek besef hoe kwetsbaar je eigenlijk bent, zelfs met zoiets alledaags als de boodschappen… Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt en het al weer wat beter gaat! Sterkte!
1986Lynn Koekie83 Ja he, gisteren liep mijn man met boodschappen en dan zeggen; pas je wel op, terwijl ik daar tot vorige week niets eens over nadacht.
1986Lynn Manque Spierpijn is nu wel weg, nog veel last van mijn schouder en elleboog. Hoofdpijn valt gelukkig erg mee. Denk echt wel geluk gehad ook, ondanks ook wel gevolgen
Manque 1986Lynn Pfff gelukkig dat het meevalt! Iedereen zal wel flink geschrokken zijn. Hopelijk herstel je snel.