Oeff, wat was het afzien de afgelopen dagen ☺️.
Ik ben woensdagochtend vroeg gevallen, heel stom, maar wel fikse gevolgen.
Ik had de kinderen naar de BSO gebracht, boodschappen gedaan en zou thuis werken. Normaal doe ik bij thuiskomst altijd mijn schoenen uit, maar nu dacht ik, gelijk doorlopen en de boodschappen bij de koelkast neerzetten.
Mijn hak is toen als het ware onder mijn voet weggeklapt en ik gleed uit, klapte tegen de keukenwand aan, maar had ook die volle krat met weekboodschappen nog vast. Dus de krat en ik klapten tegen de keukenwand en grond.
Ongeveer een uur later (weten we door tijdstip van thuiskomen en bellen naar man) kwam ik bij en merkte dus dat ik op de grond lag. Ik kon niet bedenken waar ik pijn had want had overal pijn. Toen bedacht ik mij dat mijn telefoon ook in het krat zat, heb ik mijn man gebeld en die probeerde te peilen wat er precies was en zei rechtop te gaan zitten.
Ik dacht toen, oeff mijn elleboog, dus ik ging voelen. Bleek glas in te zitten (boodschappen waren kapot gegaan, ravage, want en bloed van mij, maar ook rode bieten en appelsap), er zelf uit getrokken 🙈.
Ondertussen ging mijn man zijn ouders bellen (die wonen in de buurt) en voelde ik steeds meer pijn.
Links; schouder, elleboog
Rechts; enkel, voet, teen
Hoofd en eigenlijk alles van hoofd tot teen hehe😳.
Ondertussen zijn er overal foto’s van gemaakt, gelukkig geen schedelbasisfractuur. Wel een fikse hersenschudding, elleboog met bloeduitstortingen, enkelbanden gescheurd en scheurtje in mijn teen 🙈.
Oohhhh en het ergste, spierpijn, oefff.
De pijn wordt al wel steeds minder gelukkig en alles zal gewoon herstellen, maar wat een stom ongeluk je eigenlijk kan hebben hè 😳.