Snoeki oh jakkes dat is wel erg rot! Heb je al veel onderzoeken gehad of zijn er nog meer opties? Je hebt lc toch? Is daar inmiddels al wat meer over bekend of weten ze nog steeds niet hoe het precies zit?
Snoeki Die hersenmist is echt iets aparts wat je niet kunt uitleggen aan iemand die het zelf niet ervaren heeft.
Klopt! Ik was vroeger ook weleens moe en bleh in mijn hoofd en dacht dat dit ook een soort lichte hersenmist was, maar helemaal niet hiermee te vergelijken. Ik vind het soms zelfs heel eng. Ik had het bijv zaterdagavond heel erg, dan ga ik o.a. zwalken alsof ik hartstikke dronken ben en mijn zicht klopt niet (de beelden worden heel schokkerig ipv vloeiend) en dan moet ik echt mijn best doen om niet in paniek te raken. Ik vind het echt zo naar gevoel. Alsof je volledige controle over je denken en doen kwijt bent. Geen flauw idee wat ik op dat moment nog aan het doen ben en hoe ik mijzelf zonder hulp in bed ga krijgen. Het is een grote mist in mijn hoofd.
We waren een weekendje weg met vrienden en overdag 2x geslapen, maar schijnbaar was dat toch niet genoeg. Uiteindelijk lig ik dan om 20 uur ziek op bed, terwijl de rest gezellig samen spelletjes aan het spelen zijn. Ik kan daar echt verdrietig van worden. Ik heb zo vaak dat ik leuke dingen mis, omdat mijn hoofd te moe is.
Niet meer ver kunnen wandelen is vervelend, maar is te overzien. Het naarste vind ik nog die hersenmist en het gebrek aan energie en dan echt het gebrek hoofdenergie. Ik wil zoveel, maar je wordt continue geremd. Ik heb inmiddels echt een hekel gekregen aan ‘moeten rusten’. Ik wil helemaal niet driekwart van de dag moeten rusten als een of andere hoogbejaarde 😩.
Ik ben gisteren begonnen met minder koolhydraten eten en nog meer eiwitten en gezonde vetten. Kijken of het iets helpt.