Pimpelmeesje wat ontzettend fijn zeg! Mijn man eet sinds 7 a 8 weken ook koolhydratenbeperkt. Hij eet 1 maaltijd per dag koolhydraten en verder niet. Vroeger had hij de hele dag door honger en dat was vanaf de eerste dag verdwenen. Zijn doel is trouwens wel afvallen en het afvallen gaat nu eigenlijk vanzelf.
Hij eet veel producten gemaakt van konjac. Volgens mij is het een wortel? Je hebt het in de vorm van mie, verschillende soorten pasta en rijst van. Het is o.a. te koop bij de Jumbo, maar hij koopt het nu online in bulk, want dat is goedkoper. Misschien heb je hier nog wat aan, als je het niet kent. Het ruikt wel wat raar, maar zodra je het verwerkt is de geur weg. De smaak is heel neutraal, maar daardoor ideaal om te verwerken in saus als mie, pasta etc.
Ik heb dat jarenlang gedaan elke werkdag. Zodra ik βs ochtends mijn praktijk in kwam of mijn werkkamer als ik elders een klus deed, startte ik altijd met een meditatie. Vaak maar 10 minuten, maar dat was voldoende. Ik besef nu hoeveel profijt ik daar ongemerkt van had. Mijn focus was beter, maar ik was vooral veel beter in staat om mijn eigen gedachtes stop te zetten of niet te serieus te nemen. Dat scheelde heel veel stress. Ik had er veel meer controle over. Je moet het dus bijhouden, want je raakt het kwijt, kom ik achter. Ik krijg het nu maar niet in mijn systeem. Het was altijd onderdeel van mijn routine en nu die routine er niet meer is, lukt het dus niet π.
Nu ik jouw verhaal lees, ga ik het toch gewoon weer doen. Ik ga het nu ook direct doen!