Trees Ik was hem niet vergeten hoor, mega drukke week gehad en wilde wel even zitten voor het antwoord.
Dat is wel een goede, het koppelen aan een bestaande activiteit, las ik ook over in het boek dat ik lees. Mooi meditatie kussen trouwens en geweldige jouw honden erbij.ππ Alles samen doen he, zijn net kinderen.
Heb je voor jezelf een moment kunnen vinden dat werkt?
Wat ik zelf nodig heb is ongestoord kunnen zitten (met dit weer kan dat prima buiten als partner ook thuis is,) en opschrijven wat ik nodig heb/wil.
Vervolgens opdelen in kleine stapjes en de belangrijkste is toch slaap en (meer) leuke dingen gaan doen die energie geven om mijn batterij op te laden.
Afgelopen weken gesprekken op werk gehad die heel open en kwetsbaar waren, maar wel goed dat ik ze deelde. Ging niet alleen over werk maar ook mijn gevoelens over andere dingen.
Dit is echt een mega drempel geweest, wel gedaan.
Dit weekend gaan we dingen doen die ik graag wil, iets totaal anders dan normaal dus weer uit comfortzone. Kleine stapjes he.
Ohja die psychologen vragen dat kan ik wel, er zelf naar luisteren Γ©n handelen is soms een dingetje.π