Afgelopen week is wel redelijk geweest.
Het weekend wel cola gehad aangezien we op de camping stonden en niet de hele dag water wilde drinken. Merk nu wel dat de cola anders smaakt, ofwel minder suiker werk.😜
Doordat ik weer water drink merk ik ook verschil in mijn huid, minder tot geen droge/ruwe plekken.
Vanmorgen mijn havermout weer opgepakt en momenteel staan de eitjes op te koken. Eiwitten kreeg ik ook te weinig binnen en dit is vandaag de makkelijkste manier om ze binnen te krijgen.
Afgelopen tijd 'zaadjes geplant' die binnenkort 'geoogst' kunnen worden. Heb mijzelf een abonnement gegeven op een soort cursus gericht op mijn schildklier/Hashimoto en be eigenaresse heeft nu een eigen platform (ipv op verschillende plekken) en hier kan ik dus de cursus doen én zit een forum met gelijkgestemden.
Tevens ben ik eindelijk zover dat ik geld in/aan mijzelf durf te investeren en heb mijzelf o.a. een verrassing ingekocht om in mijn element te komen. Klinkt misschien beetje vaag maar goed beetje lastig uitleggen.
Komt erop neer dat ik probeer te werken aan mijn innerlijk en daarmee hopelijk mijn lijf de ruimte kan geven om weer gezond en fit te worden en een bijpassend gewicht.
Kleine stapjes.