Trees fijn!!
Hier gaat het compleet de verkeerde kant op. Ik begrijp er niets van.. het wil gewoon niet of zo.
Ik ben als een gek de afgelopen dagen andere jurken aan het bestellen want mijn jurk voor het trouwen (as vrijdag 😫 ) past echt niet meer. Hij is echt te groot, valt als een zak om me heen en dat accentueert alleen maar. Ik voel me er niet meer prettig in.
Maar nu het probleem: de kleinste maat is vaak alsnog te groot. Want naast dat ik erg dun ben, ben ik ook nog eens klein (1.60m). En jurken vallen bijna altijd groter en langer.
Dan hebben sommige merken gelukkig een Petite lijn, maar de keuze is klein, en ik ben een zeikerd, alles is stom.
Gisteren een jurk binnen gekregen. Maat 32. Ik had hoop ondanks dat het een noord Europees merk was. Een 32 is dan eigenlijk een 34 en dan ook nog eens lang. Toch geprobeerd want hij was zo mooi. Ja.. veel te groot natuurlijk 😭
Vandaag komt er 1 binnen (van een petite lijn) en maandag nog 3 (1 petit en 2 regulier geloof ik)
En dan houdt het op. Als het allemaal te groot is dan wordt het trouwen in een te grote jurk.
Ik baal als een stekker. Kut lijf.