Marloes80 Foto van de kaart haal ik straks weer weg. Jullie hebben zo met ons mee geleefd de afgelopen 4 maanden.
Pimpelmeesje Marloes80 wat "fijn" dat het naar omstandigheden goed is gegaan deze tijd. Dat jullie afscheid kunnen nemen zoals jullie willen en zonder overweldigd te worden in alle details en moetjes. Ik wens jullie veel kracht en rust de komende periode ❤️
Hopsatee Marloes80 heel veel sterkte morgen Marloes! Wat een prachtige foto van jullie. Ook sterkte in de periode daarna..
Femkes Marloes80 heel veel sterkte morgen. Ik hoop dat het afscheid ook een fijn samenzijn kan zijn waar je de liefde voor elkaar kunt ervaren.
[verwijderd] Marloes80 hele mooie kaart, en prachtige foto <3 zo kostbaar dat jullie dit nog hebben kunnen doen! Heel veel kracht, liefde, rust en warmte toegewenst voor morgen en alle dagen daarna. Ik denk aan jullie 🌹🌈
Bloem Marloes80 Wat een mooie kaart en foto. Heel goed gedaan samen. Fijn dat het te doen was. Veel sterkte en kracht gewenst voor vandaag en alles wat nog komen gaat. ❤️
Hooyo-shimbir Veel sterkte met de uitvaart vandaag, ik denk aan jullie 🌹. Prachtige foto. Wat fijn dat alles zo goed geregeld is. Liefs
Ietjuh Prachtige kaart! Heel veel sterkte vandaag. Ik hoop dat alles precies zo loopt als jullie bedacht hebben en jullie een mooi afscheid hebben. ❤️