Soturi Marloes80 Wat zal dat een mix van emoties geven! Ik wilde een heel verhaal schrijven om je een hart onder de riem geven, maar woorden schieten tekort. Ik kom dus niet heel veel verder dan een ‘sterkte’ en een dikke knuffel.
Tullip Wat verdrietig...gecondoleerd. Veel sterkte voor jou, jullie kinderen en alle anderen die hem lief zijn. 💔🥀
Kyra73 Lieve Marloes en kinderen, wat een intens verlies voor jullie. Mijn man en ik willen jullie heel veel sterkte en kracht wensen in deze moeilijke en verdrietige tijd. Onze gedachten zijn bij jullie 💔🌹
Louelle81 😪😪 Wat vreselijk verdrietig💔. Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte voor jou en je jongens. Hele dikke knuffel!
[verwijderd] Heel veel sterkte samen, wat een groot verlies en woorden schieten te kort. Gecondoleerd!
Marloes80 Dank jullie wel allemaal. Echt heel erg lief hoe jullie de afgelopen 4 maanden hebben meegeleefd met ons. Dat was/is echt ontzettend fijn. We laten G. los Om in vertrouwen Hem voortaan Anders vast te houden
June Marloes80 de komende tijd staan we ook klaar om je uitlaatklep te zijn. Het afscheid nemen was al begonnen maar het gemis zal er altijd zijn. Wij denken aan jullie. ❤️
Blue Wat een verdriet... Zo snel gegaan ook nog. Heel veel sterkte voor jou, de kinderen en verdere naaste omgeving. ❤️🌹 Hopelijk heb je genoeg mensen om je heen die jullie bijstaan in deze zware tijd. En je mag altijd hier je verhaal doen of om hulp vragen.