Marloes80 daar had ik niet aan gedacht, kan ik mij voorstellen, dan geldt voor jullie het maximale bedrag.. betekent dat dat jullie inkomen/vermogen erg hoor is? Anders heb je het misschien niet goed uitgerekend.
Voor ons was het toen anders omdat ik daar woonde, nog geen 400 euro eigen bijdrage en dan kregen we nog 200 euro eetgeld terug, en ik hoefde uiteindelijk geen huur te betalen dus wij woonden inclusief voor 200 euro pm.
Toch weet je pas wat er mogelijk is als je informeert. Wellicht zijn er andere opties dan "gewoon" intramuraal in jullie situatie. Maar hij moet dat ook willen natuurlijk.
Marloes80 wijkcoach is een andere benaming voor sociaal wijkteam. Hopelijk komen ze snel.
Wat ik bedoelde met heftige zorg is altijd iemand thuis moeten hebben, dealen met best heftige momenten van in de war zijn, etc.
Het zijn natuurlijk onmogelijke keuzes. Vooral omdat hij het zelf niet door heeft en er kinderen in het spel zijn. Daarom vroeg ik het ook voorzichtig, maar ik zou het zo rot vinden als je achteraf zegt "had ik maar.."