LilyMilie Hier is online ook echt veel duurder dan in de supermarkt. Is dat in NL ook zo?
Zelfde prijs. Je betaalt uiteraard wel extra voor het bezorgen of het pick up punt, maar de producten zelf zijn niet duurder dan de winkel en voor het bezorgen/ pick up punt heb je goedkope abonnementen.
Het kostte mij trouwens vroeger ongeveer 15 minuten om de weekboodschappen online te doen. Ik had alles wat we regelmatig bestelde in mijn favorietenlijstje staan van de jumbo. Voorkomt scrollen langs 40 soorten pasta’s en 53 soorten pastasauzen. Mijn aanpak was: ik scrolde eerst door de aanbiedingen, vervolgens naar mijn favo-lijstje en daarmee vulde ik het aan. Hierdoor ging het heel snel, geen impulsaankopen en het weekmenu (nou ja dat maakte ik nooit, ik kocht gewoon wat wel logisch was) was gebaseerd op de aanbiedingen, dus ik was ook nog minder kwijt. Opruimen van de boodschappen gaat ook snel, omdat wat in de koelkast moet en wat in de diepvries moet al voor je gesorteerd is in tassen.
Ik doe al online boodschappen vanaf het eerste moment. Ik reed er in het begin zelfs 2x22km voor om het in Assen op te kunnen halen 🫣. Was ik nog steeds sneller klaar dan naar de winkel met een baby en dreumes. Dat was de eerste plaats in noord Nederland waar het kon. Ik vind het dus echt de uitvinding van de eeuw.