CrazyCatLady Oh, groot blij ding, heeeeel groot blij ding! H is officieel aangemeld voor een diagnostisch onderzoek!! 🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Ik ben zo opgelucht dat ik wel kan janken..
Rietjesbeker Hoera, ik heb een voorlopige (kan nog wat tussen komen) datum voor zoon zijn buisjes operatie!
Trees Het heeft heel wat weken geduurd met 43 pogingen om contact te krijgen, maar eindelijk hebben we bericht van leen bakker dat ze volgende week het kapotte bed van dochter komen vervangen voor een nieuw bed!
Puzzelstukje Trees moeite wordt beloond😅 Vandaag had jongste viering in de kerk en moest ze wat voordragen. Vond ze heel erg spannend. Is goed gegaan. Oudste moest met school naar de dierentuin. Samen met een andere school en daar zitten pestkoppen op waar ze in t verleden van school van moest wisselen. Gelukkig is t heel goed gegaan. Zo blij om!
Femkes Maxi gaat vrijdag met vrienden naar de efteling. Vorig jaar zat hij nog zo met zichzelf in de knoop, maar inmiddels zit hij lekker in zijn vel en geniet hij van zijn vrijheid. En ik vind het echt heerlijk om hem zo te zien!
Miek89 Ik zei dat ik zo naar beneden kom om het paasontbijt te maken, hoor ik ze nu samen de tafel dekken en de oven alvast aanzetten 🥰
Pimpelmeesje Als ik in de keuken sta kijk ik op ons doodlopende stoepje, waar werkelijk nooit iemand komt behalve pakketbezorgers. Maar net zag ik zomaar ineens 2 kleine kindjes die paardenbloemen aan het plukken waren aan t randje van de stoep, zo schattig 🥰
Femkes Ik heb een verjaardagscadeautje gekregen van mijn nieuwe werk. Vind ik echt leuk, want ik ben pas volgende maand in dienst.
CrazyCatLady Het vloerdebacle in mijn keuken is semi-opgelost. Ik wist al dat er no way in hell zou zijn dat ik het volledige bedrag terug kon krijgen, dus ik had voor mezelf vastgesteld tot hoeverre ik bereid was om met hun te onderhandelen en waar mijn grenzen lagen. Pittig telefoongesprek gehad met het hoofdkantoor, maar nog niet al mijn kaarten getoond en in de eerste instantie ingezet op het volledige bedrag, maar aan het einde heb ik precies gekregen waar ik op ingezet had: ik betaal de kosten van het leggen, zij de vloer.
CrazyCatLady Oh, en ik krijg trouwens belachelijk veel geld terug van mijn warmte, het dubbele dan wat ik gewend ben. Dus die nieuwe tv waar ik eigenlijk al niet meer op gerekend had dat die er op korte termijn zou komen word ineens een stuk realistischer.