Ik heb echt zin in nu ๐ Ik ben echt dol op kerst. De periode er naar toe, de gezelligheid daarvan met leuke uitjes, binnen cocoonen in warme truien met oneindig kerstfilms. Uiteten met rode wijn en lampjes en vriendinnen. Cadeautjes uitkiezen voor mensen die ik lief heb. Iedereen net wat vrolijker op werk, kerstdiner en borrels en ook heel veel rust want ongeveer de enige twee weken in het jaar dat het echt rustig is op mijn werk en dat ik dus echt lekker stressvrij ben twee weken lang in vakantie en ook niet met 700 mails terugkom ๐คฃIk vind het altijd zo leuk kerst (en oud en nieuw) zeker om mijn kinderen nu deze magie ook mee te geven. Ik val altijd echt even in een gat in januari ๐
Mijn oudste kinderen hebben het al: ik vind kerst het leukst en daarna zomervakantie mama๐
En dat terwijl mijn man wegens zijn jeugd een mega hekel heeft aan kerst en die zei gisteren: ik denk dat ik nu kerst eigenlijk ook leuk vindt.
En dat ik het zelf altijd zo ervaren heb vind ik ook knap want toen ik 6 was overleed mijn moeder 3 dagen voor kerst. Ik herinner me dus rouwkaarten in enveloppen doen met mijn opa en oma onder onze kerstboom (true story)